Skip to content

Leerlingondersteuners

Op deze pagina kunt u meer informatie vinden over de invaljuf, de RT-juf en de onderwijsassistente

Hallo, ik ben juf Willeke 

Mijn naam is Annemieke Geluk.

 Bij de kinderen ben ik bekend als juf Geluk. Dat ben ik bijna mijn hele leven al geweest en klinkt vertrouwd in de oren. Op de Juliana van Stolbergschool heb ik lesgegeven aan de groepen 6,7 en 8. Op mijn vorige school heb ik ervaring opgedaan in de groepen 3,4 en 5. Door mijn ziekte is het helaas niet meer mogelijk om voor de groep te staan. Daarom ben ik nu Remedial Teacher. Zo help ik kinderen die iets extra’s nodig hebben, zowel omdat het moeilijk is, als omdat er meer uitdaging nodig is. Met deze kleine groepjes hoop ik het werk weer te kunnen oppakken. Het onderwijs zit er al heel lang in, ik was 6 jaar, toen ik al vertelde, dat ik schooljuffrouw wilde worden. En ik ben er nog steeds niet op uitgekeken. Het is heel fijn om met kinderen te mogen werken.


Ha! Ik ben Juf Caroline en mijn achternaam is Oomen. 

Ik ben geboren en getogen in het mooie dorpje Nederhemert. Sinds het schooljaar (2017/2018) mag ik op de Juliana van Stolbergschool werken als Onderwijsassistente. Dit doe ik met veel plezier! Het mooie aan dit werk vind ik: om kinderen te helpen in hun leerproces, ieder op zijn of haar niveau. Hen zo proberen verder te helpen! En dat ze mogen onthouden: Je hoeft niet de beste te zijn, als je maar je best doet!

 

Mijn naam is juf Gerdiene Verschoor. 

Ik ben op deze school begonnen als leerling en heb in 2000, het millennium jaar, afscheid genomen van groep 8… De lessen over de komst van de euro zijn een leuke herinnering uit die tijd.  In 2016 ben ik weer teruggekomen, eerst vooral in de Peutergroepen als Pedagogische Medewerkster, nu (ook) als Onderwijsassistente. Nieuwe ervaringen geven nieuwe inzichten en dat is mooi meegenomen. Naast mijn werk op school begeleid ik kinderen die een verstandelijke beperking hebben.

Kinderen zijn uniek in hun gaven en talenten maar de Bijbel leert ons ook dat wij de opdracht hebben om onze gaven en talenten, waar mogelijk, verder te ontwikkelen. Het geeft voldoening om de kinderen hierin te mogen begeleiden en heel persoonlijk met hen aan bepaalde doelen te werken. Ik laat de kinderen daarom graag merken dat ze gezien worden!

Tot ziens op school!